mandag den 12. oktober 2009

Inderst inde - viveca Sten


Inderst inde foregår på øen Sandhamn i Stockholms skærgård, hvor mordet på en kendt advokat får idyllen på den lille ø til at krakelere. Det går hurtigt op for kriminalinspektør Thomas Andreasson at ingenting er, som det giver sig ud for at være. Samtidig plages hans barndomsveninde Nora Linde af de traumatiske begivenheder, der fandt sted sidste sommer, og ægteskabet med Henrik går ikke særligt godt. Da Thomas beder Nora om hjælp, griber hun chancen for at flygte fra sit eget ægteskabelige kaos og i stedet bruge hendes juridiske erfaringer i opklaringen - inden der sker nye mord...

Inderst inde er andet bind i Viveca Stens svenske krimiserie. Første bind "Stille nu" har solgt over 90.000 ex. i Sverige og kommer på SVT i 2010.

Normalt vil jeg ikke skrive om en bog der ikke er udkommet endnu. Men jeg glæder mig bare sådan til, at læse bogen. Den første bog "Stille nu" var bare så god, at jeg bare ikke kan vente med, at læse denne bog.

Du kan ikke købe bogen endnu, men gør ligesom mig, forud bestil bogen, så er du sikker på at være én af de første som læser bogen! :)
Du kan forudbestille bogen her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar